main page-01.png

自從去完福岡之後,發現個肚腩又大咗一個碼

所以呢排開始正餐食少D,同埋盡量減少吸收糖份。三餐都盡量唔食得太飽,而平時出街食飯或者返到屋企,都會飲一D有味嘅飲品。依家出街唔飲咁多,有時想飲都係飲個熱檸水(唔落糖),屋企買咗D有氣梳打水取代其他飲品(不過仲係戒唔到每朝一罐咖啡)。但係飲咗一段時間,真係有D「寡」,咁啱上星期見到有無酒精啤酒,決定買少少返屋企過吓口癮

 

201309 okinawa.jpg

其實我只係飲過一次無酒精啤酒,就係2013年9月喺沖繩飲嘅~嗰次朋友負責揸車,但係有日佢想飲啤酒,咁就大家一齊買隻Orion無酒精啤酒試吓。可能環境因素,我覺得呢隻都ok。

 

以前我曾經講過:「飲無酒精不如唔好飲!」

但係我依家嘅情況,就好似一個食肉獸想去食齋一樣,會去食D齋鵝、齋魚、齋鮑魚...總要搵返D類似嘅感覺。

 

上個星期行過一田超市,見到麒麟有隻無酒精啤酒,之後一路諗,飲呢D咪冇咁悶囉!跟住隔咗幾日,喺 Sogo見到有得賣Orion,不過要成$17.9一罐,咁貴而且我又試過,決定去返一田買。

 

no alcohol beer01.jpg

一去到就不得了,第一眼我就俾樽無酒精梅酒吸住咗,二話不說即刻買返支。另外揀多兩隻ALC0%啤酒:

Asahi Healthy Style: $14.9

Kirin Perfect Free: $15.9

Suntory 無酒精梅酒: $19.9

當日用EPS有95折

 

no alcohol beer02.jpg

第二日去百佳買嘢時,發現又有幾隻唔同喎!結果都買埋~

Kirin Zero Ichi: $12.9

Asahi Dry Zero: $12.9

 

第一晚試咗隻Asahi Healthy Style,感覺奇奇怪怪咁!極其量可以叫佢做麥味嘅有氣梳打水,一D都唔似啤酒......第二晚就試吓麒麟嘅零Ichi,呢個唔錯喎~感覺似飲緊啤酒,而且味道同真正麒麟啤有少少接近,所以暫時嘅分數係Kirin vs Asahi - 1 : 0

arrow
arrow

    kufiemos 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()